WEB BLOG
this site the web

Program Mengejar Pelangi dan Lailatul Ubudiyyah

Pada 6-8 Ogos yg lalu saya telah berkesempatan untuk meyertai sebuah program Mengejar Pelangi Impian dan Lailatul Ubidiyyah sebagai fasilitator di Sekolah Rendah Arab (JAIM)Batang Tiga Timur Melaka. Peserta terdiri daripada Tahun 4 - Tahun 6. kami bertolak daripada UPSI pada pukul 3 petang dan tiba tepat jam 7 malam di sekolah tersebut. kami disambut oleh beberapa orang guru termasuklah guru besar dan Ketua PIBG. Alhamdulillah, kami amat berterima kasih dengan layanan dan kerjasama yang diberikan oleh pihak sekolah. Bermula daripada kedatangan kami, kami telah disambut dengan baik, kemudahan-kemudahan program yang mencukupi, petempatan yang selesa dan juga makanan yang enak-enak sehinggalah lambaian terakhir mereka semasa kami bertolak balik ke Tanjung Malim.

Para peserta juga memberi kerjasama yang sangat baik walaupun mereka masih kelihatan amat muda untuk berdikari sendiri dengan bantuan guru-guru selama 3 hari 2 malam berkampung di sekolah. Walaupun mereka kelihatan agak letih kerana jadual program yang padat mereka tetap memberikan komitmen yang baik sehingga program berakhir.



















0 ulasan:

Catat Ulasan

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies

Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design